Stichting Gemeenschapshuis “de Holle Eik”
ONDERZOEK GEMEENSCHAPSHUIZEN In de gemeente Valkenburg aan de Geul zijn zeven gemeenschapshuizen gevestigd. Het zijn: § De Holle Eik: Houthem/Sint Gerlach § ’t Vöske: Berg en Terblijt § Cascade: Vilt § De Beemde: Broekhem-Zuid § Kloosterkerk: Valkenburg-Centrum § Blokhut: Sibbe § ’t Geboew: Schin op Geul De gemeente Valkenburg aan de Geul voert op dit moment, samen met de besturen van de gemeenschapshuizen, een onderzoek uit naar de gemeenschapshuizen. Zij willen weten of de gemeenschapshuizen goed worden bezocht, of de bezoekers tevreden zijn over de gebouwen en de activiteiten en wat er in de toekomst beter kan. Ook u kunt meedoen met dit onderzoek. Dat kunt u doen door een enquête in te vullen. Als u op de volgende link klikt/de volgende QR code scant, komt u direct terecht in deze digitale  enquête. Daarin kunt u uw mening kwijt over de gemeenschapshuizen in Valkenburg aan de Geul. U kunt de enquête invullen tot en met dinsdag 25 juni.
Link (ctrl + klikken op de link) https://survey.fpmonitor.nl/scripts/enquete/default.aspx?eqt_id=Z8CzKOjlHUvn%2f9klUeavlw